Nietypowe i skuteczne sposoby na zwiększenie zasięgów

Każdy przedsiębiorca wie, że o sukcesie firmy w dużej mierze zależy jej zasięg. Zaufani klienci w wielu regionach i miastach polski, a wraz z rozwojem działalności również poza granicami kraju, to najlepszy sposób na jej pobudzenie, rozbudowę i oczywiście finansowy sukces.

Wielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z istoty właściwie zaplanowanej kampanii marketingowej. Dobrze wypromowany produkt kojarzy się jako wartościowy i niezawodny, dlatego też będzie chętniej wybierany przez klientów. Jeszcze do niedawna najważniejszymi mediami były prasa, radio i telewizja, obecnie coraz silniejszą pozycję zajmuje Internet. Sieć daje szereg możliwości na zaprezentowanie marki w pozytywnym świetle i zbudowanie pożądanego wizerunku firmy, ale istnieją również inne sposoby na skuteczne zareklamowanie produktów lub usług.

Co w Internecie?

Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że coraz chętniej jest on wykorzystywany do prowadzenia działań marketingowych. Wyskakujące podczas przeglądania różnego rodzaju stron okienka czy inne nachalne formy reklamy często jednak nie zdają egzaminu, a nawet mogą zniechęcić do konkretnej marki. Dlatego tak duże znaczenie ma obecnie content marketing, czyli nawiązanie relacji z klientem podczas dostarczania mu wartościowych treści. Prowadzenie bloga firmowego z praktycznymi poradami, nowinkami i ciekawostkami z branży z pewnością pomoże zbudować obraz przedsiębiorstwa jako specjalisty w danej dziedzinie, a tym samym budzi zaufanie do marki. Ponieważ odbiorca sam wyszukuje interesujące go treści, nie ma też elementu irytacji, którą nierzadko wywołują inne formy reklamy w sieci. Przedsiębiorcy dostrzegają też rolę portali społecznościowych, które stanowią idealny łącznik pomiędzy firmą, a klientem. Konto na tych najbardziej popularnych pozwala szybko dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców, zainteresować ich swoją ofertą, a zarazem zaprezentować firmę jako rzetelne przedsiębiorstwo.

Reklama w kinie

Kino to miejsce, które odwiedzane jest w celach rozrywkowych. Ponieważ kojarzy się ono z pozytywnymi odczuciami, warto wykorzystać je do celów marketingowych. Takie media, jak prasa, radio czy telewizja bywają mało skuteczne jako miejsce zaprezentowania spotu reklamowego. Nieco inaczej jest w kinie – widzowie czekając na seans uważniej oglądają filmy promujące określone produkty lub usługi. Warto też dodać, że stosowane przez Multikino Media rozwiązanie polegające na emisji bloku reklamowego przy zgaszonych światłach dodatkowo wzmacnia skupienie odbiorców na przekazie, a tym samym zapewnia większą skuteczność tej formy marketingu. Wyświetlenie reklamy w kinach należących do ogólnopolskiej sieci pozwala w znaczny sposób zwiększyć zasięg firmy i zaprezentować ofertę w wielu regionach. Może się więc ona okazać się znacznie skuteczniejsza niż emisja spotu w telewizji lub radiu albo umieszczenie jej w prasie, gdzie często jest przez odbiorców pomijana. Dzięki temu lokalni przedsiębiorcy stopniowo mogą rozszerzać swoją działalność, a tym samym sukcesywnie rozbudowywać firmę.

Materiał zewnętrzny