Zmiany w wizytówkach Google Moja Firma – nowe rodzaje Google Post! Sprawdź opinie specjalisty FunkyMedia o tych zmianach
Do tego, że Google ciągle wprowadza zmiana powinniśmy się już przyzwyczaić. Teraz przyszła kolej na nowości w wizytówkach Google. Od niedawna są tam dostępne nowe rodzaje wpisów. Możemy publikować oferty oraz produkty, dzięki którym możemy wyróżnić naszą markę i jej wizytówkę w Google Moja Firma jeszcze lepiej!
Google Post, które możemy publikować w wizytówce Google Moja Firma – to znakomita okazja, by przekazać użytkownikom dodatkowe informacje. Jeśli ktoś szuka lokalnego biznesu za pomocą wyszukiwarki Google lub map, łatwiej do nas trafi. Od teraz mamy dostępne nowe rodzaje postów – dzięki którym zaoferujemy naszym klientom jeszcze więcej – mówi Aneta Cyrańska, specjalistka ds. marketingu internetowego i AdWords w Agencji e-marketingowej FunkyMedia.
Google Post – z jakich wpisów możemy skorzystać? Zobacz opinie FunkyMedia o wizytówce Google Moja Firma
Do tej pory mogliśmy korzystać z dwóch rodzajów wpisów w swojej wizytówce Google. Obecnie, po zmianach Google mamy do dyspozycji aż 4 rodzaje, czyli:
Nowości – mają możliwość załączenia wideo lub zdjęcia, a dodatkowo można dołączyć do wpisu przycisk CTA, czyli call to action. Głównym zadaniem tego typu wpisów jest przekazywanie ogólnych informacji o firmie.
Wydarzenie – czyli sposób na promocję jakiegoś wydarzenia. Dzięki takim postom możemy informować o dacie i godzinie rozpoczęcia eventu, ale także dodać do niego zdjęcia lub wideo czy dodać przycisk wzywający do działania.
Zaoferuj – to specjalne posty służące promocji. Dzięki nim możesz zareklamować swoje usługi, poinformować o dodatkowych ofertach specjalnych, dać użytkownikom zniżkę lub rabat oraz przekazać informacje o wyprzedażach. Musimy tylko ustawić nazwę oferty, dodać jej dokładny opis i datę trwania oferty.
Produkt – dzięki tym wpisom możesz zaprezentować swój produkt lub ofertę. Wystarczy, że wgrasz zdjęcie bądź wideo, dodasz tytuł, zakres cenowy czy opis i gotowe.
Wpisy w Google Moja Firma tworzy się bardzo szybko i intuicyjnie. Wystarczy kilka minut, a przed publikacją możemy podejrzeć nowy post. Dzięki temu mamy pewność, że wszystko wyświetla się prawidłowo. – mówi Aneta Cyrańska z Agencji FunkyMedia.
Czy warto publikować różne typy postów?
Google Post dostępne są w czterech różnych typach. Czy to oznacza, że możemy korzystać z różnych postów w przypadku Google Moja Firma?
Tak, jak w przypadku postów np. na Facebooku, tak i tutaj możemy korzystać ze wszystkich typów postów. Jeśli tylko opublikujemy je jako Google Post – pojawią się na wizytówce Google Moja Firma w wyszukiwarce – dodaje Aneta Cyrańska z FunkyMedia.To, o czym musimy pamiętać tworząc Google Posty to cykliczność. Niektóre typy, jak wydarzenia czy nowości umieszczane są w wizytówce cyklicznie. Nowości znikają z Google Moja Firma po 7 dniach od ukazania się, a wydarzenia w momencie, gdy upływa data eventu, na który ustawiliśmy post – nadmienia.
Zostaw komentarz