Social Media

Skuteczna reklama na Facebooku we Wrocławiu i jej wpływ na rozwój lokalnego biznesu

16 grudnia 2023 0

We współczesnym świecie, gdzie media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w komunikacji marketingowej, Facebook stanowi ważną...

Dlaczego warto prowadzić swój fanpage?

21 października 2022 0

​Powinniśmy dbać o swoje relacje z obserwatorami, którzy interesują się naszymi usługami. Dzięki temu będą nasi klienci wiedzieć, że...

​Sprzedaż na LinkedIn - jak się do niej przygotować?

17 sierpnia 2022 0

​LinkedIn to dynamicznie rozwijający się serwis społecznościowy, który skupia wokół siebie profesjonalistów. Korzystają z niego zarówno...

Obsługa social media - jak to robić dobrze?

17 maja 2022 0

​Od kiedy media społecznościowe opanowały świat, nie ma firmy, organizacji czy marki, która nie posiada swoich kanałów. Na jakich się...

Influencer marketing – dlaczego warto współpracować z liderami opinii?

22 listopada 2021 0

Marketerzy już dawno zauważyli, że marketing rekomendacji ma dużą siłę, na której marka może znacznie zyskać. Nic więc dziwnego, że...

W zasadzie "po co mi te social media"?

15 listopada 2021 0

Choć przywykliśmy już do tego, że nasz świat został zdominowany przez media społecznościowe, wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z...

Social media mają sens

22 października 2020 0

​Większość biznesów - małych oraz dużych - wymaga odpowiedniego wsparcia poprzez reklamę czy też media społecznościowe. Nie każdy kto...

Chatbot, jako pracownik do zadań specjalnych

5 sierpnia 2019 0

​ Optymalizacja. To słowo klucz ostatnich lat w biznesie. I bardzo dobrze, ponieważ po co płacić za coś, co może zostać zautomatyzowane i...

E-learning – czy branżę czeka rewolucja?

29 stycznia 2018 0

​ Platformy e-learningowe znane są od ponad 15 lat. Ich oczywiste zalety sprawiły, że obecnie są wykorzystywane w wielu organizacjach...

Skuteczna agencja public relations. Na co zwracać uwagę przy wyborze agencji PR?

11 lipca 2017 0

​ Coraz więcej polskich przedsiębiorstw zaczyna dostrzegać zalety wynikające z prowadzenia działań komunikacyjnych. PR obecny jest już...

Jaki hosting wybrać? Na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu?

10 lipca 2017 0

Odpowiednio wybrany hosting to gwarancja bezpieczeństwa i poprawnego działania każdej strony internetowej. To również pomoc i opieka ze...

Środki i narzędzia ułatwiające tworzenie blogosfery

27 czerwca 2017 0

​ Chyba każdy z nas miał okazję gościć na blogach internetowych. Niektórzy przeglądają je regularnie, aby dowiadywać się wielu...

Social media - gdzie i jak być?

4 maja 2017 0

Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, a może Snapchat lub Youtube? Który kanał mediów społecznościowych wybrać, by najefektywniej pokazać...

Blog firmowy – doskonała reklama

30 kwietnia 2016 0

Chyba każdy ma świadomość tego, że dobra reklama to rzecz absolutnie podstawowa dla wszystkich przedsiębiorców. Jeśli nie promujemy się...

Tylko co dziesiąta firma korzysta z przynajmniej dwóch mediów społecznościowych. Polska na...

14 kwietnia 2016 0

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8 proc. firm jest obecnych w co najmniej dwóch social media. W porównaniu...

Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

14 kwietnia 2016 0

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej...