Social Media

Chatbot, jako pracownik do zadań specjalnych

5 sierpnia 2019 0

​ Optymalizacja. To słowo klucz ostatnich lat w biznesie. I bardzo dobrze, ponieważ po co płacić za coś, co może zostać zautomatyzowane i...

E-learning – czy branżę czeka rewolucja?

29 stycznia 2018 0

​ Platformy e-learningowe znane są od ponad 15 lat. Ich oczywiste zalety sprawiły, że obecnie są wykorzystywane w wielu organizacjach...

Skuteczna agencja public relations. Na co zwracać uwagę przy wyborze agencji PR?

11 lipca 2017 0

​ Coraz więcej polskich przedsiębiorstw zaczyna dostrzegać zalety wynikające z prowadzenia działań komunikacyjnych. PR obecny jest już...

Jaki hosting wybrać? Na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu?

10 lipca 2017 0

Odpowiednio wybrany hosting to gwarancja bezpieczeństwa i poprawnego działania każdej strony internetowej. To również pomoc i opieka ze...

Środki i narzędzia ułatwiające tworzenie blogosfery

27 czerwca 2017 0

​ Chyba każdy z nas miał okazję gościć na blogach internetowych. Niektórzy przeglądają je regularnie, aby dowiadywać się wielu...

Social media - gdzie i jak być?

4 maja 2017 0

Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, a może Snapchat lub Youtube? Który kanał mediów społecznościowych wybrać, by najefektywniej pokazać...

Blog firmowy – doskonała reklama

30 kwietnia 2016 0

Chyba każdy ma świadomość tego, że dobra reklama to rzecz absolutnie podstawowa dla wszystkich przedsiębiorców. Jeśli nie promujemy się...

Tylko co dziesiąta firma korzysta z przynajmniej dwóch mediów społecznościowych. Polska na...

14 kwietnia 2016 0

Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8 proc. firm jest obecnych w co najmniej dwóch social media. W porównaniu...

Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom

14 kwietnia 2016 0

Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej...