Jesteś na etapie zakładania własnej działalności gospodarczej i zastanawiasz się w jaki sposób podejść do kwestii promocji? Nie chcesz jeszcze inwestować w tym celu sporej kwoty pieniędzy, lecz zarazem zależy Ci na tym, aby skutecznie dotrzeć do jak największego grona potencjalnych klientów? Postaw zatem na tradycyjne ulotki, które są skuteczną formą reklamy bezpośredniej. Dowiedz się więcej z poradnika lobos.promo.
Dlaczego warto postawić na ulotki reklamowe?
Obraz w największym stopniu przemawia do większości z nas. Każdy wzrokowiec szybko zapamiętuje komunikaty reklamowe, znajdujące się na bilbordach, plakatach czy w telewizji. Niestety w tym przypadku ceny bywają zawrotne, dlatego osoba wchodząca dopiero w świat biznesu musi szukać czegoś innego. Warto wtedy pomyśleć o ulotkach reklamowych. Ich koszt w przypadku zamówienia kilku tysięcy sztuk może sięgać nawet kilku groszy za pojedynczą ulotkę. Trzeba będzie jeszcze zatrudnić osoby do roznoszenia ulotek. Na szczęście w tym przypadku bez problemu znajdziesz zainteresowanych, którzy będą chcieli pracować nawet za mniej niż 10 zł za godzinę. Dystrybucja ulotek reklamowych to atrakcyjna praca zwłaszcza dla uczniów i studentów, którzy pragną w ten sposób zarobić swoje pierwsze pieniądze w życiu.
Ulotki będziesz mógł także wręczać osobiście przy różnych okazjach. Warto mieć je zawsze przy sobie, kiedy tylko może pojawić się okazja do rozmowy z potencjalnym klientem. Nie zapomnij o ulotkach zwłaszcza w czasie firmowych eventów. Zamówienie ulotek drogą internetową jest bardzo proste, wystarczy skorzystać z oferty jednej z setek drukarni, np. https://lobos.promo/produkty/pokaz/ulotki_druk_cyfrowy
Jakie ulotki będą najlepsze?
Drukarnie przygotują dla Ciebie atrakcyjne wizualnie ulotki, które będziesz mógł zaprojektować według osobistych preferencji. Warto nanieść na nie dokładne dane teleadresowe swojej firmy, jej nazwę, logotypy, a także atrakcyjne materiały graficzne. Ulotka powinna być graficzne dostosowana do systemu identyfikacji wizualnej Twojego przedsiębiorstwa. Dzięki temu będziesz mógł jednocześnie kształtować jego pozytywny wizerunek. Pamiętaj o tym, aby czcionka była czytelna i odpowiednio dopasowana kolorystyczne. Unikaj przesytu informacji – skup się jedynie na kluczowych komunikatach, które mogą zainteresować potencjalnych klientów. Warto eksponować chociażby informacje dotyczące promocji czy kolekcji nowych produktów. Jeżeli prowadzisz stronę internetową firmy lub Fan Page na Facebooku, wtedy nie zapomnij wskazać ich adresu.
Obawiasz się, że ulotki będą niszczyć się w przypadku roznoszenia ich w trudnych warunkach atmosferycznych? Warto zatem, abyś poprosił o ich wydrukowanie na wodoodpornym papierze z wykorzystaniem atramentu UV. Uwierz, że nie ma nic gorszego niż przemoknięte ulotki lub wyblakłe od długotrwałego wpływu promieni słonecznych.
Rozdawać ulotki bezpośrednio czy wkładać do skrytek pocztowych?
Znacznie wyższą skutecznością cechują się ulotki reklamowe wręczane osobiście niż wrzucane do skrzynek pocztowych. Bezpośredni kontakt zwiększa skłonność potencjalnych klientów do tego, aby sięgnąć po ulotkę i zapoznać się z jej treścią. Stanie się tak zwłaszcza wtedy, jeżeli zatrudnisz pogodnie usposobionych ulotkarzy, którzy dobrze radzą sobie z komunikacją interpersonalną.
Zostaw komentarz