Social Media
Dlaczego warto prowadzić swój fanpage?
Powinniśmy dbać o swoje relacje z obserwatorami, którzy interesują się naszymi usługami. Dzięki temu będą nasi klienci wiedzieć, że...
Sprzedaż na LinkedIn - jak się do niej przygotować?
LinkedIn to dynamicznie rozwijający się serwis społecznościowy, który skupia wokół siebie profesjonalistów. Korzystają z niego zarówno...
Obsługa social media - jak to robić dobrze?
Od kiedy media społecznościowe opanowały świat, nie ma firmy, organizacji czy marki, która nie posiada swoich kanałów. Na jakich się...
Influencer marketing – dlaczego warto współpracować z liderami opinii?
Marketerzy już dawno zauważyli, że marketing rekomendacji ma dużą siłę, na której marka może znacznie zyskać. Nic więc dziwnego, że...
W zasadzie "po co mi te social media"?
Choć przywykliśmy już do tego, że nasz świat został zdominowany przez media społecznościowe, wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z...
Social media mają sens
Większość biznesów - małych oraz dużych - wymaga odpowiedniego wsparcia poprzez reklamę czy też media społecznościowe. Nie każdy kto...
Chatbot, jako pracownik do zadań specjalnych
Optymalizacja. To słowo klucz ostatnich lat w biznesie. I bardzo dobrze, ponieważ po co płacić za coś, co może zostać zautomatyzowane i...
E-learning – czy branżę czeka rewolucja?
Platformy e-learningowe znane są od ponad 15 lat. Ich oczywiste zalety sprawiły, że obecnie są wykorzystywane w wielu organizacjach...
Skuteczna agencja public relations. Na co zwracać uwagę przy wyborze agencji PR?
Coraz więcej polskich przedsiębiorstw zaczyna dostrzegać zalety wynikające z prowadzenia działań komunikacyjnych. PR obecny jest już...
Jaki hosting wybrać? Na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu?
Odpowiednio wybrany hosting to gwarancja bezpieczeństwa i poprawnego działania każdej strony internetowej. To również pomoc i opieka ze...
Środki i narzędzia ułatwiające tworzenie blogosfery
Chyba każdy z nas miał okazję gościć na blogach internetowych. Niektórzy przeglądają je regularnie, aby dowiadywać się wielu...
Social media - gdzie i jak być?
Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, a może Snapchat lub Youtube? Który kanał mediów społecznościowych wybrać, by najefektywniej pokazać...
Blog firmowy – doskonała reklama
Chyba każdy ma świadomość tego, że dobra reklama to rzecz absolutnie podstawowa dla wszystkich przedsiębiorców. Jeśli nie promujemy się...
Tylko co dziesiąta firma korzysta z przynajmniej dwóch mediów społecznościowych. Polska na...
Z danych Komisji Europejskiej wynika, że w Polsce 8 proc. firm jest obecnych w co najmniej dwóch social media. W porównaniu...
Młodzi konsumenci bardziej ufają blogerom niż celebrytom
Celebryci nie są uważani przez młodych konsumentów za osoby wiarygodne. Bardziej ufają wyspecjalizowanym w konkretnej...