Konsument
Sampling - o czym mowa w praktyce?
Sampling produktów to bardzo popularna metoda na to, aby zaskarbić sobie zainteresowanie u potencjalnych klientów. Polega na przekazaniu...
Opinie bliskich i znajomych ważną wskazówką przy zakupach. Za wiarygodne źródło informacji...
84 proc. konsumentów zarekomendowało komuś dany produkt lub usługę. Z kolei 46 proc. przyznało, że zdarzyło im się zniechęcić do...
95 proc. gimnazjalistów ma dostęp do smartfonów. 1/3 z nich korzysta z nich zaraz po przebudzeniu
Polscy gimnazjaliści nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Własne aparaty ma 94 proc. z nich, a ponad 1/3 sięga po...
WSiP: Młodzież nie wyobraża sobie życia bez internetu. Technologia stała się integralnym...
Z badań przeprowadzonych przez WSiP wynika, że tzw. log off, czyli wyłączenie z sieci, dla młodzieży praktycznie...
Millenialsi chętnie wydają pieniądze, ale są trudnymi klientami. Nie ufają reklamom i mediom
Millenialsi, czyli pokolenie urodzone w latach 1980–2000, chętnie zaspokajają swoje potrzeby konsumenckie, nie należą jednak...
Przeciętny konsument otrzymuje tygodniowo 50 e-maili i telefonów z różnymi ofertami...
Użytkownik internetu dostaje średnio 50 e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów tygodniowo z różnymi ofertami...
Zakupy Polaków coraz bardziej mobilne. Ponad połowa kupujących w sieci robi to przez smartfony i...
Ponad połowa osób robiących zakupy przez internet używa do tego celu urządzeń mobilnych. Odsetek korzystających zarówno ze...