Konsument

Sampling - o czym mowa w praktyce?

30 sierpnia 2022 0

Sampling produktów to bardzo popularna metoda na to, aby zaskarbić sobie zainteresowanie u potencjalnych klientów. Polega na przekazaniu...

Opinie bliskich i znajomych ważną wskazówką przy zakupach. Za wiarygodne źródło informacji...

15 kwietnia 2016 0

84 proc. konsumentów zarekomendowało komuś dany produkt lub usługę. Z kolei 46 proc. przyznało, że zdarzyło im się zniechęcić do...

95 proc. gimnazjalistów ma dostęp do smartfonów. 1/3 z nich korzysta z nich zaraz po przebudzeniu

15 kwietnia 2016 0

Polscy gimnazjaliści nie wyobrażają sobie życia bez smartfonów. Własne aparaty ma 94 proc. z nich, a ponad 1/3 sięga po...

WSiP: Młodzież nie wyobraża sobie życia bez internetu. Technologia stała się integralnym...

15 kwietnia 2016 0

Z badań przeprowadzonych przez WSiP wynika, że tzw. log off, czyli wyłączenie z sieci, dla młodzieży praktycznie...

Millenialsi chętnie wydają pieniądze, ale są trudnymi klientami. Nie ufają reklamom i mediom

15 kwietnia 2016 0

Millenialsi, czyli pokolenie urodzone w latach 1980–2000, chętnie zaspokajają swoje potrzeby konsumenckie, nie należą jednak...

Przeciętny konsument otrzymuje tygodniowo 50 e-maili i telefonów z różnymi ofertami...

14 kwietnia 2016 0

Użytkownik internetu dostaje średnio 50 e-maili, przesyłek, wiadomości tekstowych i telefonów tygodniowo z różnymi ofertami...

Zakupy Polaków coraz bardziej mobilne. Ponad połowa kupujących w sieci robi to przez smartfony i...

11 kwietnia 2016 0

Ponad połowa osób robiących zakupy przez internet używa do tego celu urządzeń mobilnych. Odsetek korzystających zarówno ze...