Długopisy reklamowe - 3 sposoby wykorzystania

Reklama od początku swojego istnienia wielokrotnie zmieniała formę. Dawne plakaty, ogłoszenia i ulotki w prasie były stopniowo wypierane przez reklamy radiowe, telewizyjne i kinowe. W tym samym czasie pojawiły się też wielkie neony i inne formy reklamy ulicznej. Dziś skuteczne promowanie firmy wiąże się z budowaniem wizerunku marki. W tym celu wykorzystuje się różne gadżety, między innymi długopisy reklamowe. Dowiedz się, kiedy można ich użyć.

Długopisy reklamowe to jedne z najpopularniejszych gadżetów w każdej branży. Oto 3 sposoby ich wykorzystania. Dowiedz się, gdzie i kiedy przydadzą się długopisy z logo firmy.

Upominek dla klientów

Długopisy reklamowe są często rozdawane klientom podczas zakupów, po podpisaniu umowy lub wraz z zestawem innych gadżetów. Jest to miły upominek, a jego cena jest niewielka, dlatego nawet małe, rozpoczynające działalność firmy, mogą pozwolić sobie na zakup kilkuset długopisów reklamowych. Dodatkowo jest to gadżet praktyczny, który niemalże każdy obdarowany klient wykorzysta w domu lub pracy.

Niezbędne w biurze

Długopis to jeden z najważniejszych akcesoriów w biurze. W firmach zajmujących się obsługą klienta długopisy reklamowe mogą być wykorzystywane przez pracowników, stanowiąc codzienne narzędzie pracy. Akcesorium jest niezbędne do podpisywania umów, wypełniania różnych formularzy i faktur, dlatego jest używane każdego dnia. Długopis z logo przedsiębiorstwa pomaga stworzyć jednolity wizerunek marki oraz zwiększyć zapamiętywalność znaku firmowego.

Długopisy reklamowe na targi

Długopisy promocyjne z logo przydają się również na targach branżowych. Można umieścić je na dowolnym stoisku, a następnie wręczać je interesantom wraz z ulotkami lub innymi materiałami reklamowymi. Często wręczenie długopisu daje o wiele lepsze efekty niż sama ulotka, gdyż praktyczny gadżet przypomina o zetknięciu się z ofertą firmy o wiele dłużej niż akcydensy.

Jak zamówić długopisy reklamowe?

Długopisy z logo można zamówić w firmie zajmującej się produkcją gadżetów reklamowych. Wybiera się w niej rodzaj długopisu, materiał, z którego ma być wykonany, kolorystykę, a także nadruk, jaki ma znaleźć się na gadżecie. Ze względu na rozmiary długopisów, trudno umieścić na nich skomplikowane logo, dlatego czasem zastępuje się je nazwą przedsiębiorstwa lub wykorzystywanym przez nie sloganem. Co ważne, logo można zarówno nadrukować, jak i wytłoczyć na obudowie długopisu, osiągając dowolny efekt wizualny.