Marka, którą warto pokazać światu - jest. Misja i wizja firmy - są. Logo i dopracowany w każdym calu Key visual - również obecne. W takim razie czas zacząć budować świadomość na temat marki nie tylko w Internecie. Reklama zewnętrzna, stosowana przed siedzibą firmy lub na różnego rodzaju wydarzeniach (imprezy, konferencje czy targi) to doskonały sposób na zamanifestowanie istnienia marki oraz wzbudzenia ciekawości co do niej. Dlatego też warto zainwestować w odpowiednie nośniki reklamowe.
Na co można się zdecydować? I co jest szczególnie warte polecenia? Sprawdźmy!
Nośniki reklamowe jako forma zwrócenia uwagi na markę
W obecnych czasach konkurencja w niemal każdej branży jest bardzo dynamiczna. Budowanie marki w świadomości konsumentów, to dla wielu firm być czy nie być jeżeli chodzi o zdobywanie klientów. Na szczęście producenci artykułów reklamowych stają na wysokości zadania, oferując coraz to ciekawsze produkty.
Jeżeli firma ma swoją "maskotkę", lub słynie z jakiegoś produktu, można zdecydować się na sporych gabarytów, trójwymiarowego dmuchańca stanowiącą jego wierną, aczkolwiek powiększoną replikę. Tego typu reklama przykuwa uwagę, a jeżeli jest wystarczająco ciekawa - z pewnością znajdą się tacy, którzy będą chcieli mieć z nią zdjęcie. Tym lepiej! Można ją umieścić przed siedzibą firmy, jeżeli miejsce na to pozwala, w często uczęszczanym przez ludzi miejscu czy zabrać ze sobą na jakiś event.
Jeżeli mowa o dmuchańcach, jest to temat bardzo rozległy i pełen rozmaitości. Można postawić na dmuchane namioty w barwach marki i z jej logo, bramy, które widoczne z daleka będą wiodły do stoiska, słupy reklamowe czy nawet obrandowane siedziska i stoliki w formie dmuchanej! Tego typu reklama nie tylko prezentuje się bardzo ciekawie, ale też - co z pewnością docenią, Co którzy na niejednych targach czy imprezach mają zamiar promować swoją markę - są lekkie oraz łatwe do transportowania czy przechowywania.
Dużą popularnością cieszą się także flagi reklamowe - są wysokie, dobrze widoczne, a dzięki wykonaniu z materiałów wysokiej jakości, posłużą bardzo długo, cały czas prezentując się przy tym należycie.
Funkcjonalne nośniki reklamowe
Trudno wyobrazić sobie stoisko danej firmy na targach lub konferencji bez ścianek, flag czy rollupów. Jednakże, aby wygrać uwagę potencjalnego klienta, stoisko powinno przyciągać uwagę i zachęcać do odwiedzin, toteż ścianka to będzie za mało. Znakomicie sprawdzą się pufy kostki z logo firmy, obrandowane leżaki lub siedziska typu sako, w których aż chce się zatonąć. Znakomicie będą one komponować się ze stolikiem cateringowym dopasowanym do identyfikacji wizualnej marki.
Namioty czy duże parasole cechują się nie tylko względami praktycznymi, ale i dużą powierzchnią reklamową, której żal byłoby nie wykorzystać. Wzbogacone o kolory marki i logo będą stanowić reklamę doskonale widoczną z każdej strony i z dużych odległości. Co więcej, umożliwią sprawne przedstawianie oferty klientom nawet mimo kaprysów pogody.
Świat nośników reklamowych, to istny festiwal rozmaitości - warto poświęcić chwilę i zaznajomić się z tego typu asortymentem.
Zostaw komentarz