Content marketing a SEO: gdzie są różnice

Jak odnosisz się do marketingu treści i SEO?

Od czego zacząć, gdy trzeba coś kupić online? Zazwyczaj zaczynasz od przeprowadzenia wyszukiwania, prawda?

Przed odwiedzeniem nowej restauracji, salonu fryzjerskiego lub innego lokalu, większość ludzi przeczytałaby recenzje online. To zazwyczaj wymaga powiedzenia Google, aby wyszukał "najlepsze restauracje w mieście" lub coś podobnego. Większość konsumentów uzależniła się od wyszukiwarek i obdarzyła je zaufaniem.

Aby uzyskać rentowność wyszukiwarek lub rangę na górze, webmaster musi zoptymalizować treść za pomocą odpowiednich słów kluczowych. Dlatego też SEO i marketing treściowy należą dziś do najlepszych narzędzi marketingowych. Marketing treści i SEO zastąpiły tradycyjną taktykę marketingową na kolejnym poziomie. Od momentu powstania, obie te koncepcje również przeszły wiele zmian.

Co zauważyłem, że wielu ludzi jest zdezorientowanych co do prawdziwego znaczenia terminów "SEO" i "marketing treści". Doprowadziło to do tego, że są one używane zamiennie.

Zanim zbadamy, w jaki sposób SEO i marketing treści są ze sobą powiązane, dokonajmy szybkiego przeglądu poszczególnych koncepcji, aby lepiej je zrozumieć.

Co to jest SEO?

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, powszechnie określana jako SEO, jest techniką, która pomaga wyszukiwarkom znaleźć i uszeregować strony internetowe w wynikach wyszukiwania. Jeśli jest używana prawidłowo, może uzyskać witrynę w rankingu wyższym niż miliony innych dostępnych stron. Jeśli szukasz agencji która w sposób kompleksowy zorganizuje skuteczną kampanię pozycjonowania to polecamy: https://fusionmarketing.pl/gsmt/pozycjonowanie-sklepu-internetowego.html

W ramach techniki marketingu internetowego, SEO rozumie, jak działa wyszukiwarka. Wiąże się to z wykorzystaniem tego, co ludzie często szukają, co najbardziej popularne wyszukiwania są, a które wyszukiwarki są najczęściej odwiedzane. Istnieją różne metody SEO, ale ostatecznym celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej.

Czym jest marketing treści?

Bill Gates powiedział kiedyś sławnie: "Treść jest królem". Marketing internetowy po prostu nie może funkcjonować bez wysokiej jakości treści. Content marketing to praktyka marketingu marek, produktów lub usług poprzez tworzenie i dystrybucję znaczących, wiarygodnych i wartościowych treści. Jest to spójne podejście do zachowania określonej grupy odbiorców, tak aby można było stworzyć lepszą bazę klientów. Pomaga to stronom internetowym doświadczyć wzrostu konwersji i zysków. Jeśli szukasz miejsc gdzie mógłbyś dystrybuować treści to polecamy: https://fusionpress.eu/pl

Jeśli przejdziesz do technicznych definicji tych dwóch terminów, będziesz w stanie znaleźć ich podobieństwa i różnice. Teraz najważniejszym pytaniem, które się tu pojawia, jest to, czy te dwa pojęcia są ze sobą powiązane. Czy mogą być one używane jako jedno narzędzie, czy też są to dwa zupełnie różne narzędzia marketingu internetowego, które powinny być używane oddzielnie? Aby odpowiedzieć na to pytanie, zaczniemy porównywać SEO i marketing treści.

Jakie są różnice między marketingiem treści a SEO?

Zacznijmy od przeglądu tego, co sprawia, że te dwa pojęcia są różne.

Być może najbardziej znaczącą różnicą pomiędzy marketingiem treści a SEO jest ich zakres. SEO jest bardziej techniczny (nie w pełni), więc jego zakres jest węższy. Marketing treści ma szerszy zakres, ponieważ ma charakter nietechniczny. SEO funkcjonuje wokół wytycznych wyszukiwarki i koncentruje się na zrozumieniu zwrotów (słów kluczowych), które mogą prowadzić ruch do stron internetowych. Dlatego też SEO koncentruje się na zaspokajaniu potrzeb i wymagań wyszukiwarek. Z drugiej strony, funkcje marketingu treści wokół zaspokajania potrzeb ludzkich odbiorców. Rozwijamy pisanie pomysłów i budujemy nasze treści, aby informować ludzi, a nie tylko wyszukiwarki.
W jaki sposób SEO i marketing treści są współreglamentowane?

SEO i marketing treści

Jak już wspomniano, ważnym pytaniem, które pojawia się, gdy mówimy o SEO i marketingu treści, jest to, czy te dwie kwestie są ze sobą powiązane i w jaki sposób. Byłoby ogromnym błędem rozważenie SEO i marketingu treści jako oddzielnych, ponieważ oba są ze sobą tak ściśle powiązane. W rzeczywistości, odpowiednie tworzenie treści jest uważane za najbardziej skuteczną taktykę SEO.

Skuteczna taktyka seo

Przyjrzyjmy się teraz ich podobieństwom, aby znaleźć ich współrelację.

SEO określa wymagania i potrzebujemy marketingu treści, aby spełnić je w wysokich rankingach wyszukiwarek. Na przykład, SEO wymaga treści w formie artykułów, kopii, słów i słów kluczowych. Ponieważ marketing treści obejmuje rozwój treści użytecznych i istotnych, można go zdefiniować jako praktyczne zastosowanie SEO.
Słowa kluczowe są podstawowym elementem SEO, ale same słowa kluczowe nie mogą nic zrobić. Nie możesz po prostu przepełniać swojej strony słowami kluczowymi, albo czeka Cię kara z Google Panda. Musimy wykorzystywać słowa kluczowe z treścią, która jest istotna i dobrej jakości. Następnie, wyszukiwarki mogą dostarczyć odpowiednich wyników użytkownikom szukającym konkretnego zapytania.
SEO polega na budowaniu wysokiej jakości linków do Twojej strony internetowej. Marketing treści jest z pewnością najlepszym sposobem na przyciągnięcie linków przychodzących od czytelników.
Od tylko tych podstawowych punktów, można zobaczyć, że SEO i marketingu treści są oddzielne pojęcia, które idą w parze. Pomimo różnic, nie mogą funkcjonować bez siebie nawzajem. Teraz mamy naszą odpowiedź, że SEO i marketing treści są ze sobą powiązane.