Prowadzisz swoją działalność i chcesz, by przynosiła zyski. To oczywiste, że korzystasz z reklamy, podobnie jak konkurencja. Jak wybić się i skutecznie zareklamować? Najprostszą odpowiedzią jest: skorzystać z pomocy profesjonalistów – agencji marketingowej. Profesjonalnie wykonane projekty graficzne oraz kampanie marketingowe to klucz do Twojego Sukcesu.
Bez względu na skalę prowadzonej działalności masz co w niej robić. Pewnie masz już stronę internetową, bo to dziś podstawa wszelkich działań reklamowych, ale to daleko nie wystarcza. Czy masz czas, by poznawać i śledzić nowe trendy w marketingu, zajmować się pozycjonowaniem strony, jej rozwijaniem, pisaniem i graficznym tworzeniem reklam? Przyswajać nowe narzędzia, które najpierw trzeba kupić? Albo: czy opłaca Ci się tworzenie etatu dla osoby, która będzie się zajmować tylko reklamą/marketingiem, podczas gdy nie masz wystarczająco kompetencji, by taką osobę najpierw zrekrutować, a potem weryfikować jakość jej pracy? W znakomitej większości małych i średnich firm odpowiedź na te pytania będzie negatywna.
Minęły czasy, kiedy wszyscy znali się na wszystkim: w dobie wąskiej specjalizacji, zwłaszcza w zakresie reklamy interaktywnej, niemożliwe jest dziś prowadzenie skutecznych działań reklamowych bez profesjonalnego przygotowania kompleksowej, spójnej strategii reklamowej, marketingu wielokanałowego, narzędzi analitycznych i pomiaru skuteczności. Wyniki osiąga się poprzez ciągły monitoring zachowań odbiorców (zasięgi, konwersje) i działań konkurencji. Umożliwiają to zwłaszcza wszelkie internetowe reklamy, no i doświadczenie. Jak więc sobie poradzić w takiej sytuacji?
Gdy psuje ci się samochód, idziesz do mechanika i nie próbujesz nawet zaglądać pod maskę, gdy potrzebujesz kredytu, zdajesz się na doradztwo pośrednika, a gdy chcesz mieć dobrą reklamę… wybierasz agencję marketingową.
Agencja marketingowa, czyli kto?
Agencje marketingowe (reklamowe) skupiają zespoły różnych specjalistów od nowych technologii, tworzenia contentu i kreacji, tworzą z nich zespoły kreatywne, które zajmują się konkretnymi branżami. Znają je na wylot. Przede wszystkim jednak działają kreatywnie: szukają nowych sposobów dotarcia, wymyślają stale nowe hasła, teksty i grafiki reklam. To coś, co trudno zrobić jednoosobowo zza biurka w firmie, którą ma się reklamować. Dla pracowników agencji reklama jest środowiskiem naturalnym – oddychają nią.
Współpraca z agencją marketingową oznacza kompleksowe działanie:
- opracowanie i uzgodnienia z tobą strategii reklamowej,
- dobór środków/narzędzi/sposobów i budżetu,
- prowadzenie kampanii i innych działań reklamowych,
- stała analiza i monitoring,
- mierzenie efektów i modyfikację działań względem
- zachowań
- klientów.
Opłacalna inwestycja
Policz, ile kosztowałby cię pracownik i wszystkie potrzebne mu do pracy dzisiejsze narzędzia. A szkolenia? Dodaj do tego potrzebny czas na wdrożenie itd. To nie jest tania ani prosta sprawa. Tym wszystkim nie przejmujesz się, współpracując z agencją interaktywną. Określasz możliwości finansowe, a agencja podaje, na co w zamian możesz liczyć: wydatki przekładają się na konkretne, mierzalne w Internecie korzyści. Specjaliści doradzą, które środki reklamowe się sprawdzą i jaką skalę dzięki nim osiągniesz. Wyliczą potencjalne korzyści i dopilnują, by były one osiągane. Bo to ich zadanie, z którego ich rozliczasz.
Zostaw komentarz