Oferta twojej firmy stale się powiększa i planujesz druk katalogu, dzięki któremu twoi klienci dowiedzą się więcej o twoich produktach. Świetny pomysł! Postaraj się jednak, żeby twój katalog nie zginął wśród innych produktów reklamowych konkurencji. Wyróżnij się! Spraw, żeby twój katalog był wyjątkowy. Jak to zrobić?
Większość firm projektuje katalogi z myślą o targach, wystawach i konferencjach. W takich miejscach każda firma chce się pokazać od najlepszej strony, rozdaje chętnie ulotki, prospekty i katalogi. Właśnie dlatego tak ważne jest stworzenie czegoś więcej, niż prezentacji produktów. Oto kilka pomysłów, które w zależności od profilu firmy możesz wykorzystać do stworzenia swojego nietypowego katalogu.
Poradnik
Świetny pomysł, jeśli dysponujecie w firmie dużą wiedzą na specjalistyczne tematy. W firmie z branży budowalnej możecie zaproponować klientom poradnik na temat remontów, jeśli sprzedajcie produkty kosmetyczne, dodajcie do katalogu porady doświadczonej kosmetyczki. Wiedza przekazana ciekawym językiem, w atrakcyjnej formie, może wzbudzić zainteresowanie waszą ofertą.
Przepisy
Sprawdzony patent dla firm z branży spożywczej lub restauracyjnej. Podzielcie się przepisami, możecie do ich przygotowania wykorzystać także swoje produkty, żeby pokazać jakie dają możliwości. Dołóżcie kilka pomysłów nietypowych, krok po kroku. Dużą popularnością cieszą się instrukcje z kategorii rękodzieło. Może z opakowań po waszych produktach można zrobić coś praktycznego? Np. puszki po przetworach można przerobić na doniczki. Pokażcie jak to zrobić!
Kalendarz
Czy z waszą branżą wiążą się ważne daty? W ogrodnictwie kalendarz nasadzeń, w wędkarstwie kalendarz brań – to praktyczne materiały, których się nie wyrzuca. Połączone z katalogiem z waszą ofertą sprawią, że wasza oferta będzie zawsze pod ręką klienta.
Sesja
Moda, uroda, dodatki, okulary, ale też meble i akcesoria dekoracyjne czy zabawki to produkty, które przemawiają do klienta obrazem. Jeśli masz je w swojej ofercie, to zadbaj o to, żeby w waszym katalogu były piękne zdjęcia. Możesz się wzorować na kobiecych magazynach i tam szukać inspiracji. Pokazuj modele, ceny i możliwości. Niech klient zobaczy, co może zrobić z kupionym u was produktem.
Artykuły
Jeśli ciężko ci wymyślić coś, co zaskoczy twoich klientów, postaw na rzetelne i wartościowe teksty. Napiszcie coś więcej o swojej firmie, o tym jak pracujecie, dlaczego warto skorzystać z waszych usług. Możecie też zaproponować ciekawe teksty na temat waszej branży, np. jeśli sprzedajecie panele słoneczne, przekonajcie klientów do nich, pokazując ile mogą zaoszczędzić w dalszej perspektywie.
Drukuj z najlepszymi
Katalog musi być nie tylko ciekawy, atrakcyjny graficznie, ale też wydrukowany w świetnej jakości. Teczki szyte o objętości od 8 do 60 stron w różnych parametrach formatu, papieru, szycia i dowolnym nakładzie możesz zamówić na stronie drukarniaonline.pl. To wyjątkowa drukarnia internetowa, w której zamówienia można składać przez cały tydzień i przez całą dobę. Nowoczesny system informatyczny jest do twojej dyspozycji! Drukarnia gwarantuje nie tylko najwyższą jakość druku, ale też krótki czas realizacji.
Zostaw komentarz