Jak skutecznie zwiększyć ruch na naszej stronie?

Liczba wyświetleń strony

Osoby zaangażowane w programy partnerskie doskonale zdają sobie sprawę z tego, że jednym z największych wyzwań, przed którymi przyjdzie im stanąć, będzie zwiększenie ruchu na stronie przy założeniu, że będzie to ruch charakteryzujący się naprawdę wysoką jakością. Warto zatem zapoznać się z dziesięcioma sposobami, które zwiększą nie tylko samą częstotliwość odwiedzin witryny, ale i nasze zyski.

Kampanie mailowe i ich rola

Kampanie mailowe często jawią się jako rozwiązanie zaliczane do historii Internetu. Pamiętajmy jednak, że jeżeli będziemy wykorzystywać je dość ostrożnie, szybko przyczynią się do zwiększenia ruchu na stronie www. Oczywiście, kluczem do sukcesu jest przede wszystkim wysokiej jakości treść, to ona bowiem ma być największym atutem naszego serwisu. Ciekawym rozwiązaniem jest umieszczenie w mailu nie tylko samych linków, ale również pełnej treści artykułu, choć warto przetestować też sposób polegający na zamieszczeniu w wiadomości e-mail jedynie części publikacji tak, aby spragniony ciągu dalszego czytelnik zdecydował się na odwiedzenie witryny. Moc content marketingu Już od dłuższego czasu naszą uwagę zwraca się na znaczenie artykułów informacyjnych i instruktażowych. Oczywiście, muszą być one dobrze napisane, jeśli jednak nie będziemy o tym zapominać, z pewnością uda nam się stworzyć znakomitą przynętę, która doprowadzi do zwiększenia liczby odwiedzin. Ciekawym chwytem marketingowym jest też dodawanie tak w treści, jak i na końcu tekstów linków do innych tekstów o zbliżonej tematyce.

Dobre newslettery i e-magazyny

Ciekawym pomysłem zwiększającym zainteresowanie witryną jest przygotowywanie newslettera lub e-magazyny. Jeśli działanie takie ma być skuteczne warto upewnić się, że linki rzeczywiście przekierują odbiorcę poczty na naszą stronę. Newsletter może być też traktowany jako jeszcze jeden kanał dla naszych linków afiliacyjnych.

Blogi i ich znaczenie

Liczba stron programu partnerskiego często nie jest wystarczająca, dobrze więc wzmocnić nasze wysiłki poprzez korzystanie z bloga. Blogi mają znacznie bardziej osobisty charakter, są więc znakomitym pomysłem na podtrzymywanie relacji z klientami. Artykuły umieszczane na blogach mają przy tym i ten plus, że można umieszczać w nich linki kierujące do programów partnerskich.

Nieocenione portale społecznościowe

Jeśli liczymy na tak zwany ruch stargetowany, obecność na portalach społecznościowych jest dziś obowiązkiem. Warto przy tym korzystać z grup społecznościowych nie ograniczając się jednie do fanpage.

Korzystanie z forów dyskusyjnych

Komentarze w dyskusjach na forum mogą zachęcać innych użytkowników do reagowania, a to prowadzi do budowy sieci kontaktów. Nie można zapominać jednak nie tylko o umieszczeniu w stopce linku do naszej strony, ale również o tym, że same komentarze powinny być zarówno prowokujące do myślenia, jak i użyteczne.

Gościnne wpisy na blogach

Wpisy gościnne na blogach są propozycją skierowaną przede wszystkim do tych osób, które wiedzą, na czym polega dobre pisanie. Jeśli czytelnicy uznają, że treść taka jest wartościowa, istnieje spore prawdopodobieństwo tego, że zainteresują się też naszą stroną www.

Łatwiejsze zapamiętywanie podstron

Ciekawa treść i dobry styl sprawiają, że czytelnicy mogą chcieć pozostać z nami na dłużej. Nic nie stoi na przeszkodzie temu, aby im to ułatwić. Prostym, a jednocześnie skutecznym sposobem mogą okazać się w tym kontekście bannery pozwalające zarówno na zapisanie treści, jak i na dzielenie się nią. A może… konkurs? Jeszcze przed zorganizowaniem konkursu konieczne jest zlokalizowanie naszego rynku docelowego, nie można przy tym zapominać o skutecznej promocji wydarzenia tak za pośrednictwem reklam, jak i e-maili. Szczegóły konkursu warto umieścić właśnie na tej stronie, na której zwiększenie ruchu jest przez nas najbardziej pożądane. Nie można też zapominać o nagrodach, te bowiem powinny być naprawdę atrakcyjne.

(Nie)zobowiązujące gratisy

Każdy lubi prezenty, a my możemy sprawić, że doprowadzą one do zwiększenia ruchu na naszej stronie. To całkiem łatwe, a jednocześnie niedrogie rozwiązanie zwłaszcza, że prezentem może być choćby darmowy e-book oferowany w zamian za zapisanie się do newslettera.