Content Marketing dla Twojej firmy w Adconnect – Reklamuj się w sieci
Agencja reklamy internetowej Adconnect oferuje content marketing dla małych, średnich i dużych firm. Jeśli chcesz skutecznie rozreklamować się w sieci i zdobyć zaufanie klientów do Twojej marki, zainwestuj w content marketing i wejdź na rynek lokalny, krajowy, a nawet światowy! Nasi specjaliści od content marketingu sprawią, że Twoja firma zyska większy rozgłos w sieci i stanie się bardziej rozpoznawalną marką na rynku branżowym.
Czym jest Content Marketing i jak funkcjonuje?
Content marketing polega na budowaniu zaufania do marki poprzez tworzenie wartościowych dla użytkowników sieci treści w postaci artykułów sponsorowanych zamieszczanych na specjalistycznych forach, portalach społecznościowych, witrynach internetowych oraz serwisach. W takim artykule zamieszczany jest link z odnośnikiem do strony firmy i wspomniana zostaje jej nazwa. Dzięki temu zainteresowany licznymi artykułami sponsorowanymi użytkownik ma pozytywną opinię o firmie jeszcze przed odwiedzeniem jej strony – oznacza to, że istnieje większa szansa na to, że to właśnie ten użytkownik skorzysta z Państwa usług i stanie się potencjalnym klientem.
Artykuły sponsorowane zawierają treści nawiązujące do profilu działalności firmy – dlatego też są dla użytkownika źródłem cennych informacji, dzięki którym zyskuje zaufanie do specjalistów – a więc Państwa firmy.
Jeśli prowadzicie przedsiębiorstwo zajmujące się dietą i treningiem interpersonalnym, artykuły sponsorowane będą dotyczyły właśnie tej tematyki. Ponadto treści tego typu stanowią często nawiązanie do oferty produktów lub usług oferowanych przez firmę. Dlatego też poszukując wpisów na przykład o zdrowych odżywkach białkowych dla sportowców, użytkownik, który poszukuje informacji na ten temat i jest zainteresowany zakupem takiego produktu, po przeczytaniu wartościowych dla siebie treści znacznie chętniej przejdzie na stronę firmy, która sponsoruje taki poradnik. Taki klient ma już opinię wyrobioną na podstawie przydatności informacji zawartych w artykule sponsorowanym, dlatego też darzy taką markę większym zaufaniem widząc, że pracujący dla niej specjaliści posiadają obszerną wiedzę na interesujące go tematy.
Zostaw komentarz