Leady i większa sprzedaż ubezpieczeń dzięki Google i Facebookowi. Mirosław Szymański z home.pl dołącza do prelegentów Szczytu Ubezpieczeniowego

Jednym z najważniejszych zagadnień w pracy agenta, wskazywanym przez profesjonalistów jest pozyskiwanie klientów przez Google i Facebook.

Google i Facebook w sprzedaży ubezpieczeń przez agenta” to kolejny temat prelekcji Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 który odbędzie się 22.11.2018.

Konferencja internetowa dla agentów ubezpieczeniowych

Szczyt Ubezpieczeniowy to jedyna internetowa konferencja dla profesjonalistów ubezpieczeniowych w Polsce.

Na to jak ważna jest obecność agenta ubezpieczeniowego w Internecie wskazują zarówno wyniki badań KPMG, rozmowy z agentami podczas szkoleń oraz oficjalne stanowiska największych ubezpieczycieli w Polsce.

Nikogo nie dziwi, że 62% ankietowanych klientów, którzy kupili polisy, rozpoczynało swoje poszukiwanie informacji o ubezpieczeniach od Internetu.

Nie zmienimy tego preferowanego kanału kontaktu z ubezpieczycielem. To co agent ubezpieczeniowy może zrobić, to dostosować swoją strategię do rynku.

Jak Google i Facebook może pomóc w sprzedaży ubezpieczeń

Liderzy rynku ubezpieczeń w Polsce dają odpowiednie narzędzia swoim agentom oraz namawiają ich do aktywnej obecności w sieci.

Może się to przejawiać poprzez stworzenie własnej strony internetowej agenta ubezpieczeniowego, stworzenie wizytówki Google Moja Firma, czy też aktywność marketingową na Facebooku.

W szybkim uruchomieniu kampanii reklamowej w Google czy na Facebooku może pomóc Mirosław Szymańskiz home.pl.

Podczas Szczytu Ubezpieczeniowego 2018 Mirosław przedstawi specjalnie przygotowaną na tą konferencję prelekcję. W niej pokaże jak agent ubezpieczeniowy może zdobywać więcej leadów, więcej klientów i zwiększyć sprzedaż ubezpieczeń korzystając z narzędzi reklamowych dostępnych w ramach platform Facebook i Google.

Mirosław Szymański jest Product Managerem działu Reklamy Internetowej home.pl. Od roku 201 jest on związany z branżą SEO, SEM oraz Social Media. 

Do jego zadań należy obecnie dbanie o jakość usług reklamy internetowej oferowanych przez home.pl. Mirosław poza pracą interesuje się sztukami i sportami walki. Jest fanem literatury i kinematografii SF. Jest też zapalonym graczem komputerowym. 

Szkolenia video ze sprzedaży ubezpieczeń

Darmowe bilety na Szczyt Ubezpieczeniowy 2018 pozwolą uczestnikom obejrzeć wszystkie video-szkolenia za darmo przez 24 godziny, od 22.11.2018. 

Dostęp „VIP VIDEO” natomiast pozwala dożywotnio oglądać szkolenia. 

Więcej informacji, darmowe bilety oraz bilety VIP można znaleźć pod szczytubezpieczeniowy.pl.

 

Materiał zewnętrzny